شروع ترم ...
معمار کویر
معماری گمشده این عصر است ...دریابش...

ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی برو بچ معماری بجنورد یونیورسیتی!

خب یه ترم دیگه هم گذشت با همه ماجراهاش.که ماشاا... اینقدر نمی تونیم از هم دل بکنیم که تا نصفه تعطیلات هم من یکی که شخصا با بچه ها درگیر بودم (اینطوری گاهی اوقاتم اینطوری). به هر حال گذشت با همه خوب و بدش.با همه عاشقیاش با همه خستگیاش

ترمو خوب شروع نکردیم ولی به لطف پروژه سازه خوب تموم کردیم.فک می کنم بچه ها خوب همو شناختن تا حدودی.البته خب یه اتفاقایی هم .... . بی خیال.اینا همه نشانه های همدلیه.

خب ترم جدیدم داره شروع میشه.امیدوارم این ترم خوب شروع شه و خوبم تموم شه.و برای همه هم آرزوی هدفمندی و موفقیت رو دارم.

 

هرکی هر خاطره قشنگی از این ترم داره بگه.

من هیچ وقت اون روزی که فهمیدیم آقای نیکدل دایی شدن و خودشون اقرار کردن  که (چایی داغه دایی چاقه )رو فراموش نمی کنم.و همچنین خاطرات سازه رو.

منتظر خاطراتتون هستم.



نظرات شما عزیزان:

hamidreza
ساعت18:58---24 بهمن 1391
این ترم برام خیلی خوب بود!!! البته افتادن مقاومت قسمته فانش بود
بللللله خانم غازی!!!!!
دایی چاقه ولی بی معرفت نیس!!!


لگزیان
ساعت9:52---23 بهمن 1391
با سلام.عمران سبزوار..خداحافظ..3ترم خوب وجلبی بودن با تمامی کاستی هاوبچگی ها...از تمامی شما ممنونم.اگر بدی از من دیدین گذشت کنین.جا دارد از اقای جوان هم بشدت تشکر نمایم خیلی به من لطف کرد فراموش نخواهد شددانشجویی مث او...ممنونم ازت...
پاسخ:به به مبارکه.فک کنم به هدفتون رسیدین.خیلی خوشحال شدم.دلمون براتون تنگ میشه.ان شاا... موفق باشید.
پاسخ:راستی بازم به ما سر بزنید.خوشحال میشیم.ما بچه های معماری رو فراموش نکنید.


alireza
ساعت8:32---23 بهمن 1391
از چی بگم ...؟
پاسخ:یه خاطره جنجال برانگیز......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : شنبه 21 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط آتنا